dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Simonovic, Marko | |
dc.contributor.advisor | Nortier, Jacomine | |
dc.contributor.author | Daudeij, M.Y. | |
dc.date.accessioned | 2017-10-24T17:01:13Z | |
dc.date.available | 2017-10-24T17:01:13Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27925 | |
dc.description.abstract | Deze scriptie bespreekt de rol van input in tweedetaalverwerving. Na literatuuronderzoek naar input in NT2 is vervolgens bekeken hoe dit in de praktijk naar voren komt. Via vragenlijsten aan basisschooldocenten is bekeken wat het belang is van input voor basisschoolleerlingen voor wie het Nederlands niet de moedertaal is. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 717147 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Input in tweedetaalverwerving: een literatuuronderzoek bekeken in de praktijk | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | input, tweedetaalverwerving, NT2 | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur | |