Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorSimonovic, Marko
dc.contributor.advisorNortier, Jacomine
dc.contributor.authorDaudeij, M.Y.
dc.date.accessioned2017-10-24T17:01:13Z
dc.date.available2017-10-24T17:01:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27925
dc.description.abstractDeze scriptie bespreekt de rol van input in tweedetaalverwerving. Na literatuuronderzoek naar input in NT2 is vervolgens bekeken hoe dit in de praktijk naar voren komt. Via vragenlijsten aan basisschooldocenten is bekeken wat het belang is van input voor basisschoolleerlingen voor wie het Nederlands niet de moedertaal is.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent717147
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleInput in tweedetaalverwerving: een literatuuronderzoek bekeken in de praktijk
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsinput, tweedetaalverwerving, NT2
dc.subject.courseuuNederlandse taal en cultuur


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record