Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMeroni, L.
dc.contributor.authorWulftange, L.
dc.date.accessioned2017-09-17T17:11:41Z
dc.date.available2017-09-17T17:11:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27639
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent680554
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleOp school spreken wij alle talen! Een case study naar de integratie van thuistalen in het basisonderwijs aan nieuwkomers.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsnieuwkomersonderwijs, thuistaal, moedertaal, tweede taalverwerving, meertaligheid, onderwijs, attitudes leerkrachten
dc.subject.courseuuMeertaligheid en taalverwerving


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record