dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Meroni, L. | |
dc.contributor.author | Wulftange, L. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-17T17:11:41Z | |
dc.date.available | 2017-09-17T17:11:41Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27639 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 680554 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Op school spreken wij alle talen! Een case study naar de integratie van thuistalen in het basisonderwijs aan
nieuwkomers. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | nieuwkomersonderwijs, thuistaal, moedertaal, tweede taalverwerving, meertaligheid, onderwijs, attitudes leerkrachten | |
dc.subject.courseuu | Meertaligheid en taalverwerving | |