Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHeer, drs. A. de
dc.contributor.authorMeerten, I.E.
dc.date.accessioned2009-07-20T17:02:37Z
dc.date.available2009-07-20
dc.date.available2009-07-20T17:02:37Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2758
dc.description.abstractVoor dit onderzoek heb ik mij gericht op de methode die beschreven wordt in hoofdstuk 4 van How to talk so kids can learn: Samen problemen oplossen, zes stappen om creativiteit en betrokkenheid bij kinderen op te roepen. Deze stappen komen uit het boek How to talk so kids will listen, maar worden in dit boek toegespitst op de schoolsituatie, juist bij een beginnend docent, in haar tweede jaar van lesgeven, die, ondanks haar voornemens om strenger op te treden in de klas en zich consequent aan de regels te houden, merkt dat ze toch te veel toelaat in de klas en ten onrechte verwacht dat de leerlingen zichzelf corrigeren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent94728 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleSamen problemen oplossen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmiddelbare school
dc.subject.keywordsorde houden
dc.subject.keywordsbeginnend docent
dc.subject.keywordsklassemanagement
dc.subject.keywordshow to talk to kids
dc.subject.keywordshow 2 talk 2 kids, adele faber
dc.subject.keywordselaine mazlish
dc.subject.keywordsklassegesprek
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Engels


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record