Samen problemen oplossen
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Heer, drs. A. de | |
dc.contributor.author | Meerten, I.E. | |
dc.date.accessioned | 2009-07-20T17:02:37Z | |
dc.date.available | 2009-07-20 | |
dc.date.available | 2009-07-20T17:02:37Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2758 | |
dc.description.abstract | Voor dit onderzoek heb ik mij gericht op de methode die beschreven wordt in hoofdstuk 4 van How to talk so kids can learn: Samen problemen oplossen, zes stappen om creativiteit en betrokkenheid bij kinderen op te roepen. Deze stappen komen uit het boek How to talk so kids will listen, maar worden in dit boek toegespitst op de schoolsituatie, juist bij een beginnend docent, in haar tweede jaar van lesgeven, die, ondanks haar voornemens om strenger op te treden in de klas en zich consequent aan de regels te houden, merkt dat ze toch te veel toelaat in de klas en ten onrechte verwacht dat de leerlingen zichzelf corrigeren. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 94728 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Samen problemen oplossen | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | middelbare school | |
dc.subject.keywords | orde houden | |
dc.subject.keywords | beginnend docent | |
dc.subject.keywords | klassemanagement | |
dc.subject.keywords | how to talk to kids | |
dc.subject.keywords | how 2 talk 2 kids, adele faber | |
dc.subject.keywords | elaine mazlish | |
dc.subject.keywords | klassegesprek | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Engels |