dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Rentrop, J.s. | |
dc.contributor.author | Keur, H.A. | |
dc.date.accessioned | 2009-07-20T17:02:28Z | |
dc.date.available | 2009-07-20 | |
dc.date.available | 2009-07-20T17:02:28Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2756 | |
dc.description.abstract | Onderzoeksvraag: Hoe kun je als docent in de klas de verschillen tussen jongens en meisjes op een positieve manier benaderen, zodat zowel jongesn als meisjes zoveel mogelijk uitgedaagd worden om het beste uit zichzelf te halen.
Een praktijk gericht onderzoek met als doel tot komen tot aanbevelingen aan docenten met handvatten om die verschillen tussen jongens en meisjes meer tot hun recht te laten komen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 452608 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Verschillen tussen Jongens en meisjes in de klas
Praktijk Gericht Onderzoek door Annick van Beukering, Maria Dekker en Hanneke Keur | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | genderverschillen, gendercoaching, docentgedrag | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Godsdienst/Levensbeschouwing | |