dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Van Rijn, I. | |
dc.contributor.author | Siemer, Y.L.M. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-05T17:03:32Z | |
dc.date.available | 2017-09-05T17:03:32Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27331 | |
dc.description.abstract | Deze thesis toetst de rol van het postkoloniale discours in het tentoonstellen van hedendaagse Chinese kunst in Europa door middel van case studies van drie tentoonstellingen: Magiciens de la Terre (1989), Heart of Darkness (1994), BENTU (2016). | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 6634573 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | 当代中国艺术 (hedendaagse Chinese kunst): Over de rol van het postkoloniale discours bij de ‘vertaling’ van hedendaagse Chinese kunst in de Europese tentoonstellingspraktijk | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | hedendaagse chinese kunst, contemporary chinese art, postkolonialisme, postkoloniaal discours, edward said, homi bhabha | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis | |