Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVan Rijn, I.
dc.contributor.authorSiemer, Y.L.M.
dc.date.accessioned2017-09-05T17:03:32Z
dc.date.available2017-09-05T17:03:32Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27331
dc.description.abstractDeze thesis toetst de rol van het postkoloniale discours in het tentoonstellen van hedendaagse Chinese kunst in Europa door middel van case studies van drie tentoonstellingen: Magiciens de la Terre (1989), Heart of Darkness (1994), BENTU (2016).
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent6634573
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.title当代中国艺术 (hedendaagse Chinese kunst): Over de rol van het postkoloniale discours bij de ‘vertaling’ van hedendaagse Chinese kunst in de Europese tentoonstellingspraktijk
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordshedendaagse chinese kunst, contemporary chinese art, postkolonialisme, postkoloniaal discours, edward said, homi bhabha
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record