dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | v.d. Kraats, R. | |
dc.contributor.author | Drooger, A. | |
dc.date.accessioned | 2009-07-14T17:04:55Z | |
dc.date.available | 2009-07-14 | |
dc.date.available | 2009-07-14T17:04:55Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2731 | |
dc.description.abstract | Hoe maak je je vak (weer) aantrekkelijk voor leerlingen? Met name bij leerlingen in 3havo is de motivatie soms ver te zoeken. In dit artikel kom je erachter welke vakspecifieke middelen docenten Frans op 7 verschillende scholen gebruiken om hun havo3 leerlingen te motiveren voor hun vak. Wat ervaren zij als effectief? En misschien nog wel belangrijker: wat vinden hun leerlingen motiverend? Het onderzoek richtte zich op het vak Frans, maar is zeker ook te vertalen naar andere talen en vakken. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 90112 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | "Kunnen we geen film kijken mevrouw?" Een onderzoek naar vakspecifieke motivatiemiddelen | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | motivatie, onderwijs, 3havo | |
dc.subject.courseuu | Franse taal en cultuur: educatie en communicatie | |