Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorv.d. Kraats, R.
dc.contributor.authorDrooger, A.
dc.date.accessioned2009-07-14T17:04:55Z
dc.date.available2009-07-14
dc.date.available2009-07-14T17:04:55Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2731
dc.description.abstractHoe maak je je vak (weer) aantrekkelijk voor leerlingen? Met name bij leerlingen in 3havo is de motivatie soms ver te zoeken. In dit artikel kom je erachter welke vakspecifieke middelen docenten Frans op 7 verschillende scholen gebruiken om hun havo3 leerlingen te motiveren voor hun vak. Wat ervaren zij als effectief? En misschien nog wel belangrijker: wat vinden hun leerlingen motiverend? Het onderzoek richtte zich op het vak Frans, maar is zeker ook te vertalen naar andere talen en vakken.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent90112 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.title"Kunnen we geen film kijken mevrouw?" Een onderzoek naar vakspecifieke motivatiemiddelen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmotivatie, onderwijs, 3havo
dc.subject.courseuuFranse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record