dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Beneker, Tine | |
dc.contributor.author | Bosch, L.E. van den | |
dc.date.accessioned | 2017-09-04T17:04:10Z | |
dc.date.available | 2017-09-04T17:04:10Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27259 | |
dc.description.abstract | Op dit moment is Europese migratie een actueel thema. Migratie is ook een thema dat binnen het aardrijkskundeonderwijs naar voren komt. Onderzoek is gedaan om recente inzichten over migratie zichtbaar te maken voor het onderwijs. Daarnaast zijn ook mythes die over migratie bestaan, onderzocht. Vervolgens is onderzocht hoe deze inzichten en mythes nu in het aardrijkskundeonderwijs naar voren komen. Op basis hiervan is in de ontwerpfase van dit onderzoek een lessenserie ontworpen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 5919202 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Een eigentijds beeld van migratie op een eigentijdse manier inzetten in het aardrijkskundeonderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Geografie: educatie en communicatie | |