Transnationale televisie: een discoursanalyse naar de betekenisgeving van format-adaptatie in China, met betrekking tot de talentenjachten The Voice en Idols
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Crone, V.C.A. | |
dc.contributor.author | Pieneman, B.J. | |
dc.date.accessioned | 2017-09-04T17:03:20Z | |
dc.date.available | 2017-09-04T17:03:20Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27239 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 168699 | |
dc.format.mimetype | application/zip | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Transnationale televisie: een discoursanalyse naar de betekenisgeving van format-adaptatie in China, met betrekking tot de talentenjachten The Voice en Idols | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Media en cultuur |