dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Freitas Vale Germano, Isis | |
dc.contributor.advisor | Karreman, Laura | |
dc.contributor.author | Mortel, E.P.H.S. van de | |
dc.date.accessioned | 2017-08-31T17:01:26Z | |
dc.date.available | 2017-08-31T17:01:26Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/27101 | |
dc.description.abstract | Deze analyse is een onderzoek naar de manier waarop Till Lindemann zichzelf ensceneert, met behulp van een wisselwerking tussen verschillende fronts van het performance persona in verschillende situaties. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 873465 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De Rol van Rammstein | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Rammstein, Performance Persona, Philip Auslander, Erving Goffman, ensceneren, zelfpresentatie, Till Lindemann, fronts | |
dc.subject.courseuu | Media en cultuur | |