Welke lessen voor de toekomst zijn te trekken uit de curricula en ervaringen van voorlopers die onderwijs geven in digitale geletterdheid in de onderbouw van het voortgezet onderwijs?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Savelsbergh, E.R. | |
dc.contributor.author | Verheesen, L. | |
dc.date.accessioned | 2017-08-08T17:01:24Z | |
dc.date.available | 2017-08-08T17:01:24Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/26795 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2451689 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Welke lessen voor de toekomst zijn te trekken uit de curricula en ervaringen van voorlopers die onderwijs geven in digitale geletterdheid in de onderbouw van het voortgezet onderwijs? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Science Education and Communication |