Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHeer, A. de
dc.contributor.authorBettonvil, M.
dc.date.accessioned2009-08-26T08:46:58Z
dc.date.available2009-08-26T08:46:58Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2676
dc.description.abstractWelke aanknopingspunten biedt de theorie voor beleid aan hoogbegaafde onderpresteerders? Wat vinden de leerlingen er zelf van? Een pleidooi voor topdown-onderwijs en een andere visie op gedrag.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleHoogbegaafden in balans
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordshoogbegaafd
dc.subject.keywordsonderpresteren
dc.subject.courseuuLeraar VHO Frans


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record