Hoogbegaafden in balans
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Heer, A. de | |
dc.contributor.author | Bettonvil, M. | |
dc.date.accessioned | 2009-08-26T08:46:58Z | |
dc.date.available | 2009-08-26T08:46:58Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2676 | |
dc.description.abstract | Welke aanknopingspunten biedt de theorie voor beleid aan hoogbegaafde onderpresteerders? Wat vinden de leerlingen er zelf van? Een pleidooi voor topdown-onderwijs en een andere visie op gedrag. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Hoogbegaafden in balans | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | hoogbegaafd | |
dc.subject.keywords | onderpresteren | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Frans |