Grenzeloos leren - Casestudyonderzoek naar de kenmerken van aardrijkskunde in vakoverstijgend onderwijs in Nederland
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Beneker, T. | |
dc.contributor.author | Bouwmans, M.J.M. | |
dc.date.accessioned | 2017-07-27T17:01:38Z | |
dc.date.available | 2017-07-27T17:01:38Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/26407 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2746645 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Grenzeloos leren - Casestudyonderzoek naar de kenmerken van aardrijkskunde in vakoverstijgend onderwijs in Nederland | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Geografie: educatie en communicatie |