Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVorstenbosch, J.M.G.
dc.contributor.authorHopman, W.
dc.date.accessioned2017-07-05T17:01:54Z
dc.date.available2017-07-05T17:01:54Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/26033
dc.description.abstractWel of geen cijfers binnen het gymnastiekonderwijs? In deze scriptie wordt mede aan de hand van de algemene vakdoelstelling en op basis van Gert Biesta en Hannah Arendt betoogd dat het geven van cijfers niet alleen geen grond heeft, maar dat we dat ook niet zouden moeten willen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1446825
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleOver cijfers bij gym - een kritische beschouwing
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsGymnastiek, bewegingsonderwijs, cijfers, kwalificatie, socialisatie, subjectivicatie, uniciteit, in de wereld komen
dc.subject.courseuuWijsbegeerte


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record