dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Vorstenbosch, J.M.G. | |
dc.contributor.author | Hopman, W. | |
dc.date.accessioned | 2017-07-05T17:01:54Z | |
dc.date.available | 2017-07-05T17:01:54Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/26033 | |
dc.description.abstract | Wel of geen cijfers binnen het gymnastiekonderwijs? In deze scriptie wordt mede aan de hand van de algemene vakdoelstelling en op basis van Gert Biesta en Hannah Arendt betoogd dat het geven van cijfers niet alleen geen grond heeft, maar dat we dat ook niet zouden moeten willen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1446825 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Over cijfers bij gym - een kritische beschouwing | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Gymnastiek, bewegingsonderwijs, cijfers, kwalificatie, socialisatie, subjectivicatie, uniciteit, in de wereld komen | |
dc.subject.courseuu | Wijsbegeerte | |