dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Bergh, H.H. van den | |
dc.contributor.advisor | Sudhoff, S. | |
dc.contributor.author | Albers Spierings, W. | |
dc.date.accessioned | 2017-04-28T17:02:06Z | |
dc.date.available | 2017-04-28T17:02:06Z | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25782 | |
dc.description.abstract | In dit onderzoek werden 3 aanbiedingsvormen van nieuw te memoriseren vocabulaire Duits aangeboden. Het uit het hoofd leren van een woordenlijst, het aanbieden van woorden in een rijke context en het handelen aan woorden. Uit dit onderzoek blijkt, dat het leren van een woordenlijst het meest effectief is. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 402754 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | |
dc.title | Wortschatz im Fremdsprachenunterricht : eine Studie zum Lernen von Wörtern und dem Effekt auf das Langzeitgedächtnis | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | vocabulaire, tweede taalverwerving, leermethode, Duits | |
dc.subject.courseuu | Duitse taal en cultuur: educatie en communicatie | |