Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBergh, H.H. van den
dc.contributor.advisorSudhoff, S.
dc.contributor.authorAlbers Spierings, W.
dc.date.accessioned2017-04-28T17:02:06Z
dc.date.available2017-04-28T17:02:06Z
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25782
dc.description.abstractIn dit onderzoek werden 3 aanbiedingsvormen van nieuw te memoriseren vocabulaire Duits aangeboden. Het uit het hoofd leren van een woordenlijst, het aanbieden van woorden in een rijke context en het handelen aan woorden. Uit dit onderzoek blijkt, dat het leren van een woordenlijst het meest effectief is.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent402754
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isode
dc.titleWortschatz im Fremdsprachenunterricht : eine Studie zum Lernen von Wörtern und dem Effekt auf das Langzeitgedächtnis
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsvocabulaire, tweede taalverwerving, leermethode, Duits
dc.subject.courseuuDuitse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record