Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorDuits, L.
dc.contributor.authorTongeren, R.R. van
dc.date.accessioned2017-03-02T18:03:57Z
dc.date.available2017-03-02T18:03:57Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25540
dc.description.abstractDe publieke omroep heeft te maken met een veranderend medialandschap waar concepten als branding, multiplatforms, en convergentie deel van uit maken. Hoewel de NPO mee moet gaan met zijn tijd, heeft dit instituut ook een publieke taak. Op grond van artikel 2.1 van de Mediawet heeft de NPO een inhoudelijke mediaopdracht, waarin onder andere onafhankelijkheid, pluriformiteit, diversiteit en variatie centraal staan. De vraag is echter hoe deze taakopdracht op een wetenschappelijke manier kan worden getoetst. De wetenschap geeft onvoldoende antwoord op deze vraag, waardoor het noodzakelijk is dat er een methode vanuit de wetenschap wordt aangereikt. Alleen dan kan publieke taakopdracht op een kundige en grondige manier worden geavaleerd.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent615182
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe publieke taakopdracht in een veranderend medialandschap: een onderzoek naar wetenschappelijke manieren om de publieke taakopdracht te evalueren
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsPublieke omroep; Branding; Multiplatforms; Convergentie
dc.subject.courseuuFilm- en Televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record