De leerling als curriculumontwerper: De alledaagse leefomgeving van middelbare scholieren als uitgangspunt voor het opstellen van betekenisvol aardrijkskundeonderwijs
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Béneker, T. | |
dc.contributor.author | Kuilen, R.L. van de | |
dc.date.accessioned | 2017-02-15T18:22:26Z | |
dc.date.available | 2017-02-15T18:22:26Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25407 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 2224726 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De leerling als curriculumontwerper: De alledaagse leefomgeving van middelbare scholieren als uitgangspunt voor het opstellen van betekenisvol aardrijkskundeonderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Geografie: educatie en communicatie |