Flexibiliteit als activiteit: een verkennend onderzoek naar de wijzen waarop hbo-docenten omgaan met flexibilisering van onderwijs en de factoren die daarop van invloed zijn
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Noordegraaf, Mirko | |
dc.contributor.author | Berge, A.X. ten | |
dc.date.accessioned | 2017-01-27T20:28:14Z | |
dc.date.available | 2017-01-27T20:28:14Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25263 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 3233435 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Flexibiliteit als activiteit: een verkennend onderzoek naar de wijzen waarop hbo-docenten omgaan met flexibilisering van onderwijs en de factoren die daarop van invloed zijn | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | flexibililisering, onderwijsvernieuwing, docenten, professionals, coping, professioneel vermogen, hbo | |
dc.subject.courseuu | Publiek management |