dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Grimmelikhuijsen, Stephan | |
dc.contributor.author | Leeuwen, H. van | |
dc.date.accessioned | 2017-01-27T20:28:13Z | |
dc.date.available | 2017-01-27T20:28:13Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25260 | |
dc.description.abstract | Een discoursanalyse naar de betekenisgeving over het begrip en de opbrengsten van transparantie in het onderwijs, bezien vanuit het Ministerie van Onderwijs, de Onderwijsinspectie en de VO-raad | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1340823 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Troebele transparantie | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | transparantie, onderwijstransparantie, onderwijs, verantwoording | |
dc.subject.courseuu | Publiek management | |