Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMeijer, A.J.
dc.contributor.advisorTrappenburg, M.J.
dc.contributor.authorBreuer, S.
dc.date.accessioned2017-01-27T20:28:07Z
dc.date.available2017-01-27T20:28:07Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25243
dc.description.abstractSociale ondernemingen leveren een bijdrage aan maatschappelijke vraagstukken. De ondernemingen worden nog te weinig herkend en erkend door gemeenten en andere partijen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1542260
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe maatschappelijke meerwaarde van sociale ondernemingen
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsSociaal ondernemerschap, sociale onderneming, gemeenten, participatiesamenleving, evaluatiemethode, maatschappelijke impact, taakoverdracht, subsidierelatie, opdrachtgever-opdrachtnemerrelatie, aanbestedingen, maatschappelijke aanbesteding
dc.subject.courseuuPubliek management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record