Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHormann, P.A.H.
dc.contributor.authorHoeve, I.J.
dc.date.accessioned2017-01-27T20:27:44Z
dc.date.available2017-01-27T20:27:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25172
dc.description.abstractIn dit onderzoek staat de interne communicatie binnen het UMC Utrecht Cancer Center centraal. Het UMC Utrecht Cancer Center is een divisie binnen het UMC Utrecht waarin alle oncologische zorg samengebracht is. De communicatieafdeling van het UMC Utrecht Cancer Center vroeg zich af hoe ze verschillende interne communicatiekanalen in kan zetten ter ondersteuning van de informatie-uitwisseling tussen medewerkers binnen de divisie. De focus ligt met name op de nieuwsbrief en het intranet.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent13115958
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleZoveel wensen, zoveel kanalen: Onderzoek naar informatie-uitwisseling via interne communicatiekanalen binnen het UMC Utrecht Cancer Center aan de hand van de Media Richness Theory.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsMedia Richness Theory, mediarijkheid, professionele organisatie, informatiebehoefte, professionals, interne communicatie, informatie-uitwisseling, kanaalkeuze, academisch ziekenhuis, UMC Utrecht, Cancer Center, oncologie
dc.subject.courseuuCommunicatie, beleid en management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record