Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorRidderbos, M.
dc.contributor.advisorNoordegraaf, M.
dc.contributor.authorDulst, M.A.R. van
dc.date.accessioned2017-01-27T20:27:21Z
dc.date.available2017-01-27T20:27:21Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25115
dc.description.abstractHoe zorgprofessionals leren over kwaliteit en veiligheid door gebruik van de tracer-methodiek en het effect van managementinterventies op leren.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1896418
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe tracer-methodiek als leerinstrument
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsKwaliteit en veiligheid van zorg, zorgprofessionals, leren van zorgprofessionals, managementinterventies, kennismanagementinstrumenten
dc.subject.courseuuPubliek management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record