dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Ridderbos, M. | |
dc.contributor.advisor | Noordegraaf, M. | |
dc.contributor.author | Dulst, M.A.R. van | |
dc.date.accessioned | 2017-01-27T20:27:21Z | |
dc.date.available | 2017-01-27T20:27:21Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25115 | |
dc.description.abstract | Hoe zorgprofessionals leren over kwaliteit en veiligheid door gebruik van de tracer-methodiek en het effect van managementinterventies op leren. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1896418 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De tracer-methodiek als leerinstrument | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Kwaliteit en veiligheid van zorg, zorgprofessionals, leren van zorgprofessionals, managementinterventies, kennismanagementinstrumenten | |
dc.subject.courseuu | Publiek management | |