Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorMinnaert, T.
dc.contributor.authorTrienekens, M.
dc.date.accessioned2017-01-11T18:00:33Z
dc.date.available2017-01-11T18:00:33Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/25044
dc.description.abstractDit onderzoek biedt inzicht in de verklaringen voor de honorering van festival Le Guess Who? door het Fonds Podiumkunsten. Daarbij wordt getracht de honorering op drie manieren te verklaren: 1) door de ontwikkeling van de artistieke identiteit van LGW sinds haar ontstaan in 2007, 2) door de vertaalslag die de LGW-organisatie heeft weten te maken van hun artistieke identiteit naar de aanvraag, en 3) door de interpretatie door het Fonds van de artistieke identiteit van LGW bij de beoordeling van de aanvraag. Het onderzoek maakt daarbij gebruik van de 'selectiedriehoek', een conceptueel model van cultuursocioloog Gert Keunen waarmee keuzes van cultuurinstellingen onderzocht kunnen worden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent124384
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleTussen artistieke en papieren werkelijkheid. Een onderzoek naar het ontstaan van de subsidierelatie tussen Le Guess Who? en het Fonds Podiumkunsten.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLe Guess Who?, Fonds Podiumkunsten, legitimeringslogica, artistieke identiteit, popfestival, Gert Keunen, subsidieaanvraag, adviescommissie, meerjarige activiteitensubsidie.
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record