De beoordeling en implementatie van acroniemen en leerkracht-modeling in de schrijflessen van lesmethode Tekster; VOS, DODO en EKSTER in de praktijk
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Koster, Monica | |
dc.contributor.advisor | Evers-Vermeul, Jacqueline | |
dc.contributor.author | Gruben, Aniek L. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-11T08:15:20Z | |
dc.date.available | 2016-11-11T08:15:20Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/24728 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De beoordeling en implementatie van acroniemen en leerkracht-modeling in de schrijflessen van lesmethode Tekster; VOS, DODO en EKSTER in de praktijk | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur: educatie en communicatie |