Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBroek, E.L van den
dc.contributor.authorDalen, S. van
dc.date.accessioned2016-09-15T17:00:54Z
dc.date.available2016-09-15T17:00:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/24307
dc.description.abstractEen knop waarmee gebruikers van een computerapplicatie snel hun feedback kunnen geven over de gebruiksvriendelijkheid van het systeem. Aan de hand van de heuristieken van Nielsen kunnen de gebruikers hun feedback indelen. Zo kan er bij de ontwikkelaar snel worden gereageerd op de melding. In dit rapport wordt het idee van de Usability Knop uitgewerkt. Hoe deze ingevuld moet worden en hoe er op gereageerd moet worden in de vorm van feedback en de positieve reactie van potentiële gebruikers op dit idee.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1317399
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleTriple Klik en Klaar! Snelle Manier Om Usability Feedback Te Geven Door De Usability Knop.
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsUsability, User Experience, Nielsen, heuristieken, Heuristics, gebruiksvriendelijk
dc.subject.courseuuInformatiekunde


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record