Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorde Glas, dr. F.
dc.contributor.advisorMinnaert, drs. A.J.C.
dc.contributor.authorMüller, V.
dc.date.accessioned2016-09-06T17:00:55Z
dc.date.available2016-09-06T17:00:55Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/24157
dc.description.abstractComplexe maatschappelijke en technologische ontwikkelingen hebben ertoe geleid dat het literaire veld zoals beschreven wordt door Pierre Bourdieu op alle niveaus een ingrijpende verandering heeft meegemaakt. Een van deze veranderingen betreft de groeiende belangstelling voor Selfpublishing en als gevolg hiervan de opkomst van nieuwe bedrijfsmodellen, zoals het Selfpublishing-platform, die inspelen op de behoeftes van uitgevers in eigen beheer. Dit onderzoek stelt de vraag welke positie Selfpublishing-platforms als nieuwe speler in het Duitstalige literaire veld innemen in vergelijking met de traditionele uitgeverij.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2148595
dc.format.extent2148595
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleSelfpublishing-platforms als nieuwe speler in de uitgeversbranche: De positie van Selfpublishing-platforms in het Duitse literaire veld
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsSelfpublishing, uitgeverij, Duitse literaire veld, Bourdieu
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record