Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorde Glas, F.
dc.contributor.authorRijt, A.P.T. van
dc.date.accessioned2016-09-06T17:00:46Z
dc.date.available2016-09-06T17:00:46Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/24139
dc.description.abstractSteeds meer musea spelen in hun programmering in op de ervaring van de bezoeker. Ervarings- en bewegingsleren zijn daardoor steeds meer in opkomst als theoretische onderbouwing voor tentoonstellingen. In dit onderzoek zijn de uitgangspunten van het ervarings- en bewegingsleren uiteengezet en wordt onderzocht in hoeverre en op welke manieren zij al in de museale wereld worden toegepast.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1103478
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleVormgeving van de museumbeleving - De inzet van ervarings- en bewegingsleren bij interactieve tentoonstellingen in musea
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsErvaringsleren, bewegingsleren, musea, interactieve tentoonstelling
dc.subject.courseuuKunstbeleid en -management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record