dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | de Glas, F. | |
dc.contributor.author | Rijt, A.P.T. van | |
dc.date.accessioned | 2016-09-06T17:00:46Z | |
dc.date.available | 2016-09-06T17:00:46Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/24139 | |
dc.description.abstract | Steeds meer musea spelen in hun programmering in op de ervaring van de bezoeker. Ervarings- en bewegingsleren zijn daardoor steeds meer in opkomst als theoretische onderbouwing voor tentoonstellingen. In dit onderzoek zijn de uitgangspunten van het ervarings- en bewegingsleren uiteengezet en wordt onderzocht in hoeverre en op welke manieren zij al in de museale wereld worden toegepast. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1103478 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Vormgeving van de museumbeleving - De inzet van ervarings- en bewegingsleren bij interactieve tentoonstellingen in musea | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Ervaringsleren, bewegingsleren, musea, interactieve tentoonstelling | |
dc.subject.courseuu | Kunstbeleid en -management | |