Lezen en begrijpen: een onderzoek naar de begrijpelijkheid van informatieve teksten voor de basisschool
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Evers-Vermeul, J. | |
dc.contributor.author | Vreede, A.G. de | |
dc.date.accessioned | 2016-09-02T17:00:53Z | |
dc.date.available | 2016-09-02T17:00:53Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/24042 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 797600 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Lezen en begrijpen: een onderzoek naar de begrijpelijkheid van informatieve teksten voor de basisschool | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Nederlandse taal en cultuur |