Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHaenen, J.P.P.
dc.contributor.authorSnel, M.P.
dc.contributor.authorVersteeg, S.P.
dc.contributor.authorWilde, M. de
dc.date.accessioned2009-04-21T12:34:54Z
dc.date.available2009-04-21T12:34:54Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2351
dc.description.abstractBegeleiding mentoraat 2e en 3e klas Wat doet de schoolleiding om vo-docenten (klas 2 en 3) voor te bereiden op de mentortaak en wat vinden de docenten daarvan? M.P. Snel, S.P. Versteeg, M. de Wilde Universiteit Utrecht, IVLOS Lerarenopleiding, Alfa cluster (start februari 2008) Januari 2009 Als docent wordt je opgeleid om op vakdidactisch en pedagogisch gebied het beste te bieden aan een leerling. Toch komt op een bepaald moment ook de rol van mentor om de hoek kijken en deze taak vraagt zo niet nog meer kwaliteiten van een docent. Desalniettemin is niet elke goede docent meteen een goede mentor en speelt begeleiding vanuit de school een belangrijke rol om de docent zo goed mogelijk ‘op te leiden’ en bij te staan. De vraagt blijft dan: krijgen de mentoren daadwerkelijk begeleiding? En zo ja, levert deze begeleiding een werkbaar klimaat op?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleScriptie IVLOS Begeleiding Mentoraat
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsBegeleiding mentoraat voortgezet onderwijs(2e en 3e klas)
dc.subject.courseuuLeraar VHO Spaans


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record