Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorNijdeken, D.
dc.contributor.authorRosmalen, M. van
dc.contributor.authorDam, Jan van
dc.contributor.authorStruijk, A.
dc.contributor.authorVermeer, E.
dc.date.accessioned2009-04-21T12:55:18Z
dc.date.available2009-04-21T12:55:18Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2347
dc.description.abstractHuiswerk vinden we allemaal een noodzakelijk onderdeel van ons werk. Huiswerk geef je op, dat bespreek je, je geeft leerlingen op hun kop als het niet doen, want: huiswerk hoort. Huiswerk is gewoon een stukje school. Maar..... waarom eigenlijk? Is het altijd wel zo nuttig, met andere woorden: voegt het iets toe aan alles wat in de klas al gebeurt? In ons onderzoek hebben we op 4 verschillende scholen onderzocht aan welke voorwaarden huiswerk moet voldoen om van de docent en leerlingen de stempel "nuttig" te krijgen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.language.isonl
dc.titleWat maakt huiswerk nuttig?
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordshuiswerk
dc.subject.keywordsnut
dc.subject.keywordsmiddelbaar
dc.subject.keywordsonderwijs
dc.subject.courseuuLeraar VHO Biologie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record