Wat maakt huiswerk nuttig?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Nijdeken, D. | |
dc.contributor.author | Rosmalen, M. van | |
dc.contributor.author | Dam, Jan van | |
dc.contributor.author | Struijk, A. | |
dc.contributor.author | Vermeer, E. | |
dc.date.accessioned | 2009-04-21T12:55:18Z | |
dc.date.available | 2009-04-21T12:55:18Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/2347 | |
dc.description.abstract | Huiswerk vinden we allemaal een noodzakelijk onderdeel van ons werk. Huiswerk geef je op, dat bespreek je, je geeft leerlingen op hun kop als het niet doen, want: huiswerk hoort. Huiswerk is gewoon een stukje school. Maar..... waarom eigenlijk? Is het altijd wel zo nuttig, met andere woorden: voegt het iets toe aan alles wat in de klas al gebeurt? In ons onderzoek hebben we op 4 verschillende scholen onderzocht aan welke voorwaarden huiswerk moet voldoen om van de docent en leerlingen de stempel "nuttig" te krijgen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Wat maakt huiswerk nuttig? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | huiswerk | |
dc.subject.keywords | nut | |
dc.subject.keywords | middelbaar | |
dc.subject.keywords | onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Biologie |