Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKöll, N.
dc.contributor.advisorHoofd, I.
dc.contributor.authorAkitürkmen, C.
dc.date.accessioned2016-08-02T17:00:39Z
dc.date.available2016-08-02T17:00:39Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/23093
dc.description.abstractEen onderzoek naar het gebruik van de tactieken en strategieën van de filmindustrie in de gecrowdsourcete film "Life in a Day" (2011). De concepten "tactiek" en "strategie" zijn geïntroduceerd door Michel De Certeau en later aangepast door Lev Manovich. Op basis van een onderzoek naar de preproductiefase van de film en de invloed die het YouTube-netwerk op het productieproces heeft gehad, een analyse van de filmtekst en een analyse omtrent het distributieproces voor de film, zullen de verschillende tactieken en strategieën die de filmindustrie heeft gebruikt om deze film te produceren worden blootgelegd. Hoofdrichting Film- en Televisiewetenschappen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent205958
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleLife in a Day of Media Convergence - Een onderzoek naar het gebruik van de tactieken en strategieën van de filmindustrie in de gecrowdsourcete film "Life in a Day" (2011).
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsMediaconvergentie, crowdsourcing, tactieken, strategieën, filmindustrie.
dc.subject.courseuuTaal- en cultuurstudies


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record