De leesbaarheid van teksten: Een onderzoek naar de samenhang tussen clozetoetsen en tekstoordelen en de rol van voorkennis op tekstoordelen
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Lentz, L.R. | |
dc.contributor.author | Mertens, J.Y. | |
dc.date.accessioned | 2016-08-01T17:00:46Z | |
dc.date.available | 2016-08-01T17:00:46Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/23076 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 585280 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De leesbaarheid van teksten: Een onderzoek naar de samenhang tussen clozetoetsen en tekstoordelen en de rol van voorkennis op tekstoordelen | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Taal- en cultuurstudies |