Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorLotze, K.
dc.contributor.authorSauveur, L.M.
dc.date.accessioned2015-09-16T17:01:08Z
dc.date.available2015-09-16T17:01:08Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/23012
dc.description.abstractIn dit onderzoek worden de bedrijfsstrategieën, specifiek de publiciteitsstrategieën, van distributeur Loet Barnstijn in de bladen van hoofdredacteur Piet Westerbaan inzichtelijk gemaakt. In het eerste hoofdstuk worden, aan de hand van literatuur, de onderlinge verhoudingen tussen Barnstijn en Westerbaan uitgediept. In het tweede en derde hoofdstuk is een inventarisatie gemaakt van de advertenties en publicaties van (de bedrijven van) Barnstijn in respectievelijk Nieuw Weekblad voor de Cinematografie en Cinema en Theater.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent4268347
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe Verborgen Belangen van 'Kamp NWC': Een historisch tijdschriftenonderzoek naar de publiciteitsstrategieën van Loet C. Barnstijn in de bladen van Pier Westerbaan in 1922
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLoet Barnstijn; Pier Westerbaan; Nieuw Weekblad voor de Cinematografie; Cinema en Theater; filmtijdschrift
dc.subject.courseuuTheater-, film- en televisiewetenschap


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record