De invloed van restrictieve internet-specifieke opvoeding op schoolresultaten en het mediatie-effect van compulsief sociale mediagebruik
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | van den Eijnden, R.J.J.M. | |
dc.contributor.author | Wijnakker, I.E.M. | |
dc.date.accessioned | 2016-07-18T17:01:04Z | |
dc.date.available | 2016-07-18T17:01:04Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/22757 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 476829 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De invloed van restrictieve internet-specifieke opvoeding op schoolresultaten en het mediatie-effect van compulsief sociale mediagebruik | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Jeugdstudies |