Cultuureducatie in het primair onderwijs.
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Vuyk, Kees | |
dc.contributor.author | Huiting, A.E. | |
dc.date.accessioned | 2016-03-17T18:00:39Z | |
dc.date.available | 2016-03-17T18:00:39Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/22025 | |
dc.description.abstract | Een onderzoek naar de optimale inzet van de cultuurcoach bij het verhogen van de kwaliteit van cultuureducatie in het primair onderwijs. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1488323 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Cultuureducatie in het primair onderwijs. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | cultuureducatie, cultuur, educatie, cultuurbeleid, cultuurcoach, ICC'er, Cultuureducatie met Kwaliteit, primair onderwijs, cultuuronderwijs, basisschool, combinatiefuncties | |
dc.subject.courseuu | Kunstbeleid en -management |