Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHolleman, B.
dc.contributor.authorNoort, T.A. van
dc.date.accessioned2016-03-17T18:00:36Z
dc.date.available2016-03-17T18:00:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/22016
dc.description.abstractSociale media worden steeds belangrijker voor organisaties, omdat de klant steeds vaker via deze kanalen contact en informatie zoekt. Daarom wil Waternet haar YouTube-kanaal zo inrichten dat het een meerwaarde is voor de klant. Om het gebruik van sociale media en de informatiebehoefte van de klant in kaart te brengen, is dit onderzoek uitgevoerd.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1835088
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleWat wil de klant zien? Een exploratief onderzoek naar het socialemediagebruik en de informatiebehoefte van Waternet-klanten
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordssociale media, kanaalvoorkeur, informatiebehoefte, overheid, organisatie, YouTube
dc.subject.courseuuCommunicatie en Organisatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record