dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | van den Bergh, Prof. dr. H. H. | |
dc.contributor.advisor | Alberts, N. | |
dc.contributor.author | Dijkstra, N.D. | |
dc.date.accessioned | 2016-02-17T18:01:00Z | |
dc.date.available | 2016-02-17T18:01:00Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21853 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1158033 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Leesvaardigheid: uni- of multidimensioneel?
Een analyse van leesvaardigheid aan de hand van toetsen van Cito Volgsysteem Voortgezet Onderwijs met het oog op mogelijke diagnostische informatie. | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Leesvaardigheid, dimensionaliteit | |
dc.subject.courseuu | Taal, Mens en Maatschappij | |