Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorvan den Bergh, Prof. dr. H. H.
dc.contributor.advisorAlberts, N.
dc.contributor.authorDijkstra, N.D.
dc.date.accessioned2016-02-17T18:01:00Z
dc.date.available2016-02-17T18:01:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21853
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1158033
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleLeesvaardigheid: uni- of multidimensioneel? Een analyse van leesvaardigheid aan de hand van toetsen van Cito Volgsysteem Voortgezet Onderwijs met het oog op mogelijke diagnostische informatie.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsLeesvaardigheid, dimensionaliteit
dc.subject.courseuuTaal, Mens en Maatschappij


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record