Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorVermeulen, J.
dc.contributor.authorZantman, M.B.
dc.date.accessioned2016-01-08T18:00:43Z
dc.date.available2016-01-08T18:00:43Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21648
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent2457440
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleSamen in beweging komen. Kwalitatief onderzoek naar de betekenis van groepstraject 'de Krijger Academie' voor voortijdig schoolverlaters.
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsvoortijdig schoolverlaters, trajectbegeleiding, jongerencoaching
dc.subject.courseuuOrganisaties, verandering en management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record