Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorThunissen, M.
dc.contributor.authorHolwerda, A.M.
dc.date.accessioned2015-12-17T18:00:57Z
dc.date.available2015-12-17T18:00:57Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21550
dc.description.abstractSteeds meer organisaties werken met een mentorprogramma. Er is echter nog weinig onderzoek verricht naar de ervaringen en opbrengsten van deze mentorprogramma’s. Het doel van dit onderzoek is inzicht verkrijgen in de ervaringen en opbrengsten met deze programma’s door op multi-level niveau te kijken naar de ervaringen en opbrengsten van de mentee, mentor en de organisatie. Ook wordt er gekeken naar factoren, namelijk de persoonskenmerk ‘pro-activiteit, perceived similarity en perceived organizational support die de beleving van de mentee, de mentor en de organisatie kunnen beïnvloeden. Dit onderzoek wordt verricht bij de organisatie DE ORGANISATIE waar stagiaires, genoemd mentees, deelnemen aan het stage- en mentorprogramma van de organisatie.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent428216
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleDe mentor: De vertaler tussen organisatie en mentee Het mentorschap binnen DE ORGANISATIE van dichtbij bekeken
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsmentoring, mentorschap, kwalitatief onderzoek, formeel mentorprogramma
dc.subject.courseuuStrategisch human resource management


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record