Planningsvaardigheden bij Kinderen met een Taalontwikkelingsstoornis
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Blom, W.B.T. | |
dc.contributor.author | Hanssen, R. | |
dc.date.accessioned | 2015-08-17T17:00:42Z | |
dc.date.available | 2015-08-17T17:00:42Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21072 | |
dc.description.abstract | Dit onderzoek richt zich op de vraag of kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) lager dan gemiddeld scoren op de executieve functie planning middels cognitieve tests en gedragsvragenlijsten. Daarnaast is onderzocht of planningsproblemen ook terug te zien zijn in dagelijkse situaties. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1032952 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Planningsvaardigheden bij Kinderen met een Taalontwikkelingsstoornis | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.courseuu | Orthopedagogiek |