Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBlom, W.B.T.
dc.contributor.authorHanssen, R.
dc.date.accessioned2015-08-17T17:00:42Z
dc.date.available2015-08-17T17:00:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21072
dc.description.abstractDit onderzoek richt zich op de vraag of kinderen met een taalontwikkelingsstoornis (TOS) lager dan gemiddeld scoren op de executieve functie planning middels cognitieve tests en gedragsvragenlijsten. Daarnaast is onderzocht of planningsproblemen ook terug te zien zijn in dagelijkse situaties.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent1032952
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titlePlanningsvaardigheden bij Kinderen met een Taalontwikkelingsstoornis
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.courseuuOrthopedagogiek


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record