Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorBruyn, A.
dc.contributor.advisorBloothooft, G.
dc.contributor.advisorEveraert, M.B.H.
dc.contributor.authorAleksin, D.
dc.date.accessioned2015-08-12T17:00:50Z
dc.date.available2015-08-12T17:00:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/21029
dc.description.abstractNiet iedereen leert op dezelfde manier. Zo zijn er beelddenkers en begripsdenkers, ook op de universiteit. Deze twee denkstijlen verschillen sterk van elkaar. In het onderwijs lijkt er vooral aandacht te zijn voor het begripsdenken. Hoe kan er meer rekening gehouden worden met de beelddenkers op de universiteit? Daarvoor is er een theatercollege opgesteld en georganiseerd om te kijken of deze presentatievorm daarvoor geschikt is.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent11932327
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleTheatercollege
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstheater, theatercollege, presentatievorm, beelddenker, beelddenken, begripsdenken, begripsdenker
dc.subject.courseuuLiberal Arts and Sciences


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record