dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Heer, A. de | |
dc.contributor.author | Dümont, M. | |
dc.date.accessioned | 2012-09-06T17:03:33Z | |
dc.date.available | 2012-09-06 | |
dc.date.available | 2012-09-06T17:03:33Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20811 | |
dc.description.abstract | Hoewel de referentiekaders van Meijerink in de wet verankerd zijn, zijn ze nog niet verankerd in het programma van de sectie Nederlands van het Carolus Borromeus College te Helmond. Door middel van diepte-interviews met de sectieleden wordt geprobeerd te achterhalen waarom dit zo is en wat er moet gebeuren om dit te veranderen. In hoeverre spelen hierin bijvoorbeeld een gebrek aan kennis, een kritische attitude tegenover wetgever of schoolleiding of een te hoge werkdruk een rol? De resultaten worden vertaald naar concrete adviezen voor de sectie, de sectieleider en de schoolleiding. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 54950 bytes | |
dc.format.mimetype | application/msword | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | “Tussen droom en daad…”; Obstakels op de weg naar een doorlopende leerlijn | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | referentiekaders | |
dc.subject.keywords | Meijerink | |
dc.subject.keywords | doorlopende leerlijn | |
dc.subject.keywords | implementatie | |
dc.subject.keywords | sectie Nederlands | |
dc.subject.keywords | taalbeleid | |
dc.subject.keywords | vakwerkplan | |
dc.subject.keywords | sectiebeleid | |
dc.subject.keywords | middenmanagers | |
dc.subject.keywords | onderwijs | |
dc.subject.keywords | Nederlands | |
dc.subject.keywords | middelbaar onderwijs | |
dc.subject.keywords | havo | |
dc.subject.keywords | vwo | |
dc.subject.courseuu | Leraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Nederlands | |