Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHeer, A. de
dc.contributor.authorDümont, M.
dc.date.accessioned2012-09-06T17:03:33Z
dc.date.available2012-09-06
dc.date.available2012-09-06T17:03:33Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20811
dc.description.abstractHoewel de referentiekaders van Meijerink in de wet verankerd zijn, zijn ze nog niet verankerd in het programma van de sectie Nederlands van het Carolus Borromeus College te Helmond. Door middel van diepte-interviews met de sectieleden wordt geprobeerd te achterhalen waarom dit zo is en wat er moet gebeuren om dit te veranderen. In hoeverre spelen hierin bijvoorbeeld een gebrek aan kennis, een kritische attitude tegenover wetgever of schoolleiding of een te hoge werkdruk een rol? De resultaten worden vertaald naar concrete adviezen voor de sectie, de sectieleider en de schoolleiding.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent54950 bytes
dc.format.mimetypeapplication/msword
dc.language.isonl
dc.title“Tussen droom en daad…”; Obstakels op de weg naar een doorlopende leerlijn
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsreferentiekaders
dc.subject.keywordsMeijerink
dc.subject.keywordsdoorlopende leerlijn
dc.subject.keywordsimplementatie
dc.subject.keywordssectie Nederlands
dc.subject.keywordstaalbeleid
dc.subject.keywordsvakwerkplan
dc.subject.keywordssectiebeleid
dc.subject.keywordsmiddenmanagers
dc.subject.keywordsonderwijs
dc.subject.keywordsNederlands
dc.subject.keywordsmiddelbaar onderwijs
dc.subject.keywordshavo
dc.subject.keywordsvwo
dc.subject.courseuuLeraar Voorbereidend Hoger Onderwijs in Nederlands


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record