Wat is de invloed van activerende werkvormen op de motivatie van leerlingen in het geschiedenisonderwijs?
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Melief, J.P. | |
dc.contributor.author | Werf, A.W.L. van der | |
dc.date.accessioned | 2012-09-06T17:03:32Z | |
dc.date.available | 2012-09-06 | |
dc.date.available | 2012-09-06T17:03:32Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20789 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1659117 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Wat is de invloed van activerende werkvormen op de motivatie van leerlingen in het geschiedenisonderwijs? | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | activerende didactiek, activerende werkvormen, motivatie. | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting |