dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Westermann, A.J. | |
dc.contributor.author | Mooij, M.C. | |
dc.date.accessioned | 2012-09-06T17:03:27Z | |
dc.date.available | 2012-09-06 | |
dc.date.available | 2012-09-06T17:03:27Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20755 | |
dc.description.abstract | Tto-leerlingen zouden het Engels beter moeten beheersen dan andere vwo-leerlingen. Uit onderzoek blijkt dat dit, wat betreft de woordenschat en de schrijfvaardigheid, inderdaad het geval is. Heeft onderwijs in het Engels alleen gevolgen voor de schrijfvaardigheid in het Engels? Of zijn er wat betreft de schrijfvaardigheid in het Nederlands verschillen te zien zijn tussen tto-leerlingen en andere vwo’ers?
Een klein onderzoek onder tto-leerlingen en leerlingen die regulier vwo volgen moet een licht werpen op een mogelijke samenhang tussen intensief onderwijs in het Engels en het schrijfvaardigheidsniveau in het Nederlands het Engels. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 231068 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | De schrijfvaardigheid van tto'ers | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | tto, tweetalig onderwijs, schrijfvaardigheid, Engels, Nederlands | |
dc.subject.courseuu | Engelse taal en cultuur: educatie en communicatie | |