Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWestermann, A.J.
dc.contributor.authorMooij, M.C.
dc.date.accessioned2012-09-06T17:03:27Z
dc.date.available2012-09-06
dc.date.available2012-09-06T17:03:27Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20755
dc.description.abstractTto-leerlingen zouden het Engels beter moeten beheersen dan andere vwo-leerlingen. Uit onderzoek blijkt dat dit, wat betreft de woordenschat en de schrijfvaardigheid, inderdaad het geval is. Heeft onderwijs in het Engels alleen gevolgen voor de schrijfvaardigheid in het Engels? Of zijn er wat betreft de schrijfvaardigheid in het Nederlands verschillen te zien zijn tussen tto-leerlingen en andere vwo’ers? Een klein onderzoek onder tto-leerlingen en leerlingen die regulier vwo volgen moet een licht werpen op een mogelijke samenhang tussen intensief onderwijs in het Engels en het schrijfvaardigheidsniveau in het Nederlands het Engels.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent231068 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleDe schrijfvaardigheid van tto'ers
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordstto, tweetalig onderwijs, schrijfvaardigheid, Engels, Nederlands
dc.subject.courseuuEngelse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record