dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Maas, W.A.F. | |
dc.contributor.advisor | Regt, S.J.S. de | |
dc.contributor.author | Costermans, G.A. | |
dc.date.accessioned | 2015-07-29T17:00:48Z | |
dc.date.available | 2015-07-29T17:00:48Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20665 | |
dc.description.abstract | Deze masterthesis verschaft inzicht in de leereffecten die met het huidige aanbod van cultuuronderwijs worden bereikt en welke kenmerken binnen dit aanbod van invloed zijn voor het bereiken van deze leereffecten. Op basis van dit inzicht is een vergelijking met de onderwijspraktijk gemaakt, waaruit blijkt waar scholen op dit moment te kort schieten en waarin zij sterk staan. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 1458176 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Kunst en cultuur in het voortgezet onderwijs | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Cultuuronderwijs;Voortgezet; Onderwijs;VO;Kunst;Cultuur;Leereffecten | |
dc.subject.courseuu | Vraagstukken van beleid en organisatie | |