Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKisters, S.
dc.contributor.authorTerra, N.R.
dc.date.accessioned2015-07-15T17:00:29Z
dc.date.available2015-07-15T17:00:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20361
dc.description.abstractTakashi Murakami wordt in veel media beschreven als de nieuwe Andy Warhol. In relatie tot deze omschrijvingen van Murakami als de nieuwe Warhol wil ik graag onderzoek doen naar Andy Warhol en Takashi Murakami. Ik wil onderzoeken of Takashi Murakami de nieuwe Andy Warhol is. Dit wil ik onderzoeken aan de hand van hun atelierpraktijken, het artistieke werk en de marketing van hun werk. De hoofdvraag die volgt is: Is Takashi Murakami een nieuwe Andy Warhol?
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent3066156
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleTakashi Murakami. De nieuwe Andy Warhol?
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsTakashi, Murakami, Andy Warhol, atelier, atelierpraktijk, marketing, kunstvergelijking, hedendaagse kunst, moderne kunst, japan, the factory, nihonga, assistenten, business art
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record