Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorWessels, J.A.
dc.contributor.advisorMelief, J.P.
dc.contributor.authorGoeij, C.M. de
dc.date.accessioned2015-06-01T17:00:55Z
dc.date.available2015-06-01T17:00:55Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20114
dc.description.abstractDe onderwijsinspectie verwacht van docenten in het middelbaar onderwijs dat ze in hun lessen differentëren. In dit PGO is via literatuurstudie en interviews onderzocht hoe bovenbouwdocenten op een vwo oordelen over de mogelijkheden en gewenstheid van differentiatie in hun lessen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent237508
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleRuimte voor verschil
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsInterne differentiatie; docentenperspectief; middelbaar onderwijs
dc.subject.courseuuLeraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record