Ruimte voor verschil
dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Wessels, J.A. | |
dc.contributor.advisor | Melief, J.P. | |
dc.contributor.author | Goeij, C.M. de | |
dc.date.accessioned | 2015-06-01T17:00:55Z | |
dc.date.available | 2015-06-01T17:00:55Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20114 | |
dc.description.abstract | De onderwijsinspectie verwacht van docenten in het middelbaar onderwijs dat ze in hun lessen differentëren. In dit PGO is via literatuurstudie en interviews onderzocht hoe bovenbouwdocenten op een vwo oordelen over de mogelijkheden en gewenstheid van differentiatie in hun lessen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 237508 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Ruimte voor verschil | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Interne differentiatie; docentenperspectief; middelbaar onderwijs | |
dc.subject.courseuu | Leraar VHO Geschiedenis en Staatsinrichting |