Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHecht, P.A.
dc.contributor.advisorLootsma, H.
dc.contributor.authorSchooten, H.A. van
dc.date.accessioned2015-05-20T17:00:46Z
dc.date.available2015-05-20T17:00:46Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20053
dc.description.abstractDeze scriptie beslaat een onderzoek naar de vergelijking van theorie en praktijk op het gebied van educatie in de museumpresentatie aan de hand van twee musea. Is er sprake van overeenkomst of discrepantie? Er wordt naar de manier van educatie verwerken in de presentatie gekeken: welke theorieën zijn hier over, wat is de visie van de musea en hoe wordt het in praktijk gebracht. De twee casussen zijn het Zeeuws Museum in Middelburg en het Fries Museum in Leeuwarden.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent6046211
dc.format.mimetypeapplication/zip
dc.language.isonl
dc.titleKijken en bereiken: educatie in theorie en praktijk bij het Zeeuws Museum en het Fries Museum
dc.type.contentBachelor Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordseducatie, Fries Museum, Zeeuws Museum
dc.subject.courseuuKunstgeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record