dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Hecht, P.A. | |
dc.contributor.advisor | Lootsma, H. | |
dc.contributor.author | Schooten, H.A. van | |
dc.date.accessioned | 2015-05-20T17:00:46Z | |
dc.date.available | 2015-05-20T17:00:46Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/20053 | |
dc.description.abstract | Deze scriptie beslaat een onderzoek naar de vergelijking van theorie en praktijk op het gebied van educatie in de museumpresentatie aan de hand van twee musea. Is er sprake van overeenkomst of discrepantie? Er wordt naar de manier van educatie verwerken in de presentatie gekeken: welke theorieën zijn hier over, wat is de visie van de musea en hoe wordt het in praktijk gebracht. De twee casussen zijn het Zeeuws Museum in Middelburg en het Fries Museum in Leeuwarden. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 6046211 | |
dc.format.mimetype | application/zip | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Kijken en bereiken: educatie in theorie en praktijk bij het Zeeuws Museum en het Fries Museum | |
dc.type.content | Bachelor Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | educatie, Fries Museum, Zeeuws Museum | |
dc.subject.courseuu | Kunstgeschiedenis | |