dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Viersen, S. van | |
dc.contributor.author | Ginneken, S. van | |
dc.date.accessioned | 2015-05-01T17:02:26Z | |
dc.date.available | 2015-05-01T17:02:26Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19899 | |
dc.description.abstract | Het huidige onderzoek richt zich op de Nederlandse en Engelse taalvaardigheid van hoogbegaafde kinderen met dyslexie met als doel te bekijken of Engelse taal meegenomen kan worden in diagnostisch onderzoek, zodat dit een bijdrage zou kunnen leveren aan het vaststellen van dyslexie bij hoogbegaafde kinderen. | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 416381 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Twice-exceptionals en de Engelse taalvaardigheid | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | Hoogbegaafd; twice-exceptionality; dyslexie; woordenschat; tweede taalverwerving. | |
dc.subject.courseuu | Orthopedagogiek | |