Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorViersen, S. van
dc.contributor.authorGinneken, S. van
dc.date.accessioned2015-05-01T17:02:26Z
dc.date.available2015-05-01T17:02:26Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19899
dc.description.abstractHet huidige onderzoek richt zich op de Nederlandse en Engelse taalvaardigheid van hoogbegaafde kinderen met dyslexie met als doel te bekijken of Engelse taal meegenomen kan worden in diagnostisch onderzoek, zodat dit een bijdrage zou kunnen leveren aan het vaststellen van dyslexie bij hoogbegaafde kinderen.
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent416381
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleTwice-exceptionals en de Engelse taalvaardigheid
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsHoogbegaafd; twice-exceptionality; dyslexie; woordenschat; tweede taalverwerving.
dc.subject.courseuuOrthopedagogiek


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record