Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorHenrichs, H.
dc.contributor.authorAztouti, W.
dc.date.accessioned2012-09-06T17:01:48Z
dc.date.available2012-09-06
dc.date.available2012-09-06T17:01:48Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19778
dc.description.abstractDe weerspiegeling van het postkoloniaal bewustzijn in de Nederlandse lesmethodes voor de onderbouw van 2000 t/m 2010
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent686511 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonl
dc.titleSporen van een onderbelicht verleden
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordspostkoloniaal discours, canon, identiteit, onderwijs, lesmethode-analyse
dc.subject.courseuuCultuurgeschiedenis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record