dc.rights.license | CC-BY-NC-ND | |
dc.contributor.advisor | Henrichs, H. | |
dc.contributor.author | Aztouti, W. | |
dc.date.accessioned | 2012-09-06T17:01:48Z | |
dc.date.available | 2012-09-06 | |
dc.date.available | 2012-09-06T17:01:48Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19778 | |
dc.description.abstract | De weerspiegeling van het postkoloniaal bewustzijn in de Nederlandse lesmethodes voor de onderbouw van 2000 t/m 2010 | |
dc.description.sponsorship | Utrecht University | |
dc.format.extent | 686511 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nl | |
dc.title | Sporen van een onderbelicht verleden | |
dc.type.content | Master Thesis | |
dc.rights.accessrights | Open Access | |
dc.subject.keywords | postkoloniaal discours, canon, identiteit, onderwijs, lesmethode-analyse | |
dc.subject.courseuu | Cultuurgeschiedenis | |