Show simple item record

dc.rights.licenseCC-BY-NC-ND
dc.contributor.advisorKnaap, E. van der
dc.contributor.advisorSudhoff, S.
dc.contributor.authorMolenaar, M.
dc.date.accessioned2015-03-03T18:00:28Z
dc.date.available2015-03-03T18:00:28Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://studenttheses.uu.nl/handle/20.500.12932/19519
dc.description.sponsorshipUtrecht University
dc.format.extent363070
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isode
dc.titleKohärenz im Curriculum : Die Funktion des Gemeinsamen Europäischen Referenzrahmens im DAF - Unterricht und im DAF-Examen in den Niederlanden
dc.type.contentMaster Thesis
dc.rights.accessrightsOpen Access
dc.subject.keywordsDuits, centraal schriftelijk eindexamen, erk, literair leesniveau, taalniveau, schoolexamens, eindexamencijfers, schoolexamencijfers, methodeteksten
dc.subject.courseuuDuitse taal en cultuur: educatie en communicatie


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record